حجتعلی شایانفر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک با انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله صدور اطلاعیه ها و اعمال محدودیت ترافیکی تا حدود زیادی خطر سیل درخراسان رضوی دور شده است و هم اکنون تردد در بیشتر مسیرهای مواصلاتی جریان دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها تردد تریلر و خودروهای مفصل‌دار در مسیر قوچان- درگز به دلیل بارش برف و کولاک ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: هم‌اینک در مسیر قوچان- چناران- مشهد، قوچان- درگز، مشهد- کلات، مشهد- سرخس، مشهد- نیشابور و مشهد- تربت حیدریه تا محدوده رباط سفید بارش برف و لغزندگی سطح جاده وجود دارد.

شایانفر افزود: آبگرفتگی محدود نیز در شهرستانهای سبزوار، تربت حیدریه و کاشمر گزارش شده که میزان خسارت احتمالی آن اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: هم اینک بارش باران در بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی ادامه دارد و سامانه بارشی تا امشب از استان خارج می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس گزارش مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی تمام راههای استان باز است و مه صبحگاهی در برخی جاده های کوهستانی وجود دارد.

باران و برف از شب گذشته تاکنون بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی را فرا گرفته است و طبق تازه‌ترین آمارهای اداره کل هواشناسی استان بارش باران در ۱۸ شهرستان و برف در ۶ شهرستان خراسان رضوی طی این مدت گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.