حمزه گودرزی، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت بازی، گفت: در مسابقه آخر چون صعود تیم پیشگامان قوچان و جیحون گنبد قطعی شده بود، از این بابت استرسی در بازی نداشتیم و سعی کردیم با ترکیب جدید در بازی، محکی برای مرحله نهایی بازی‌ها از خود داشته باشیم. با وجود اینکه نتایج را واگذار کردیم اما به هدفمان در بازی رسیدیم.

مربی تیم فوتبال پیشگامان قوچان درباره موقعیت‌هایی که در این بازی توسط مهاجمانش از دست رفت، بیان کرد: ما کلاً در خط حمله مشکلات گل‌زنی داریم، خط حمله ما در استان به عنوان بهترین خط حمله مطرح است، اما به دلیل اینکه مهاجم اصلی خود را در ترکیب اصلی قرار نداده بودیم تمرکز لازم را نداشتیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سردی هوا بر کیفیت بازی بازیکنان تأثیر گذاشته بود یا خیر، ادامه داد: قطعاً سردی هوا بر روی بازی تأثیرگذار بود، بازیکنان به آب و هوای سرد قوچان عادت دارند، لذا بازیکنان ما باید بدانند و خودشان را آماده کنند که در هر شرایط آب و هوایی بتوانند بازی با کیفیتی از خود ارائه دهند.

تیم پیشگامان قوچان برای ادامه مسابقات یک بازیکن اضافه خواهد کرد

حمزه گودرزی درباره برنامه‌های خود برای مرحله دوم مسابقات لیگ نوجوانان کشور، بیان کرد: قطعاً از همین لحظه که در حال صحبت با شما هستم، برنامه‌هایمان شروع شده است، بازیکنانمان امروز ریکاوری شده و بلافاصله تمرینات خود را به صورت جدی شروع می‌کنند، قصد داریم یک بازیکن خوب به تیم اضافه کرده و نقاط ضعف و قوت خود را تقویت کنیم.

مربی تیم فوتبال پیشگامان قوچان در ارتباط با برگزاری مرحله دوم نیز گفت: قطعاً مرحله دوم تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد و تاریخ احتمالی آن ۱۶و۱۷ اسفندماه خواهد بود.

قوچان میزبان مرحله دوم مسابقات نخواهد بود

وی در پاسخ به این سوال که آیا میزبانی مرحله دوم با شهرستان قوچان است یا خیر، افزود: ما دیگر درخواستی برای میزبانی نخواهیم داد، چراکه میزبانی مسابقات بیشتر تمرکز ما را گرفت. در حال حاضر نیز مسئولین و ادارات شدیداً درگیر انتخابات هستند و دست ما مقداری خالی است.

بازیکنان تیم‌های سطح اول کشور، شهرستانی هستند

گودرزی با بیان اینکه مسئولان حمایت‌های لازم را از تیم ما داشتند، گفت: اگر در شهرستان‌ها به فوتبال رسیدگی شود، می‌تواند خیلی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و هم‌اکنون اکثر تیم‌هایی که در سطح اول کشور بازی می‌کنند، از فوتبالیست‌های شهرستانی بهره می‌برند.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان تیم‌های مشهدی از شهرستان قوچان هستند. بازیکنان خیلی با کیفیتی داریم فقط باید حمایت شوند. اگر مسئولین بستری را فراهم کنند تا ما دغدغه خوابگاه، آمبولانس، نیروی انتظامی و دیگر هزینه‌ها را نداشته باشم، جایگاه ما خیلی بالاتر خواهد رفت. برای اولین بار است که در تاریخ فوتبال پایه شهرستان قوچان یک تیم می‌تواند به دور دوم مناطق کشور راه پیدا کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.