محمد علی نبی پور عصر چهارشنبه در آخرین ساعات تبلیغات انتخابات طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با انصراف این تعداد نامزد در استان هم اکنون ۵۲۵ نفر در رقابت‌های انتخاباتی حضور دارند که ممکن است طی ساعات آینده یا روز بعد افراد دیگری نیز از گردونه رقابت‌ها خارج شوند.
وی ادامه داد: مطابق قانون نامزدهای انتخابات مجلس می‌توانند تا لحظه آخر انصراف خود را اعلام کنند و منع قانونی از این بابت وجود ندارد.

وی گفت: از ابتدای روند ثبت نام داوطلبان نامزدی نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مجموع ۲۴۴ نفر انصراف داده‌اند که ۱۴۹ نفر آنان پس از اعلام تایید صلاحیت نهایی و نامزد شدن بوده است.
همچنین بر اساس اعلام فرمانداری مشهد تا ظهر امروز ۴۴ نفر از مجموع ۳۳۳ نامزد تایید صلاحیت شده در این حوزه انتخابیه انصراف داده‌اندکه بیشتر آنان نامزدهای اصولگرایی هستند که در لیست‌های ائتلافی قرار نداشته و به نفع سایرین انصراف داده‌اند.

هم‌اکنون ۵۲۵ نامزد انتخاباتی برای تصاحب ۱۸ کرسی نمایندگی جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی در خانه ملت، در حال تبلیغات و رقابت هستند.
"حوزه مشهد و کلات" نیز با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی به عنوان بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی شاهد رقابت ۲۸۹ نامزد انتخاباتی برای ورود به مجلس یازدهم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.