فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: ۵۰ زوج از مناطق هوایی سراسر کشور از ۲۶ بهمن به مدت سه روز در همایش یاد شده شرکت کردند.

سرتیپ دوم ستاد سید محمد احمدیان پور افزود: با برنامه‌ریزی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، همایش یاد شده در مشهد برگزار شد تا از معنویت امام هشتم(ع) استفاده شود.

وی ادامه داد: آن نیروی انسانی ای موفق است که معنویتش زیاد باشد و همه همایش‌های فرهنگی، قرآنی و اعتقادی هم که برگزار می‌شود به منظور بالا بردن توان رزم نیروهاست و در این مسیر معنویت نقش به سزایی دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: در این همایش کارگاههای آموزشی، اخلاق و سبک زندگی اسلامی هم برای زوجهای جوان برگزار شد و امروز آنچه نیاز داریم زندگی همراه با معنویت است و وقتی اساتید اخلاق موضوعات و مسائل زندگی را مطرح می‌کنند تاثیرگذاری بسیاری دارد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش هم در این همایش گفت: باید تلاش کنیم آنچه در زندگی از ما به یاد می‌ماند و در خاطره و ذهن ثبت می‌شود نیکی و شادی‌آفرینی باشد.

حجت الاسلام محمد باقر روشندل افزود: گذشت و اخلاق در زندگی اهمیت بسیاری دارد و همین موضوعات است که زندگی را شیرین و بادوام می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.