علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری از هتل "ضیافت الزهرا" در مشهد افزود: بهره‌برداری از چنین پروژه‌ای نتیجه همدلی همه ارکان حاکمیت در خراسان رضوی است.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین مزاحم و مانع رونق تولید و کاهش بوروکراسی پیچیده اداری گفت: در راستای دستیابی به توسعه و پیشرفت، با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و قضایی، مقررات را کاهش خواهیم داد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در صنعت گردشگری با کمترین میزان سرمایه‌گذاری می توان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم زیادی ایجاد کرد لذا وظیفه داریم مسیر را برای سرمایه‌گذاری بخش گردشگری هموار کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در این آیین گفت: حمایت از بخش خصوصی باعث رشد سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان می‌شود و به صورت طبیعی دستگاه قضا هم از چنین رویکردی منتفع خواهد شد زیرا با ایجاد هر فرصت شغلی، یک پرونده از مجموعه پرونده‌های دادگستری کم می‌شود اما در مقابل با افزایش نرخ بیکاری تبعات آن دامنگیر کل جامعه می‌شود.

غلامعلی صادقی افزود: رییس قوه قضائیه در هر نشستی به مسوولان قضایی توصیه می‌کنند که از تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری حمایت کنیم و  بر این اساس بنای دستگاه قضا کمک به بخش خصوصی، دولتی و عمومی است.

وی با اشاره به حمایت‌های امام جمعه مشهد مقدس و همراهی آستان قدس رضوی، بخش‌های دولتی، امنیتی و نظامی از سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی ادامه داد: در استان هیچ ناهماهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

هتل ضیافت‌الزهرا مشهد با سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی ساخته شده و برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.