در چارچوب مسابقات هفته ۱۸ لیگ برتر فوتبال، تیم شهرخودرو مشهد بعد از ۲ پیروزی و موفقیت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و صعود به دور گروهی این رقابت‌ها، روز دوازده بهمن در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با نتیجه سه بر یک در مقابل میهمان خود تیم ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید.

پیروزی تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد
در چهارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های آویژه صنعت پارسای مشهد و شورای شهر و شهرداری قزوین چهاردهم بهمن در سالن ورزشی سجاد مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد با نتیجه ۸۸ بر ۷۹ تیم بسکتبال شورای شهر و شهرداری قزوین را شکست داد.

قهرمانی تیم تکواندو کارگران خراسان رضوی
رییس هیات ورزش کارگری خراسان رضوی گفت: تیم تکواندو خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کارگران کشور بر سکوی نخست ایستاد. در مسابقات یادشده ۱۲۰ ورزشکار از ۱۷ تیم و ۱۶ استان از سیزدهم بهمن به مدت ۲ روز در مشهد با هم رقابت کردند.
حمیدرضا محمدی یوسف آباد افزود: در این مسابقات تیم‌های مازندران و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

شکست تیم والیبال پیام
در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم پیام خراسان روز ۱۳ بهمن مقابل تیم شهروند اراک با نتیجه سه بر یک و در چهارچوب هفته چهاردهم روز ۱۶ بهمن در مقابل تیم شهرداری ورامین با نتیجه سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

برگزاری مسابقات تنیس دانشجویان کشور در کاشمر
مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه‌های منطقه ۹ کشور که به میزبانی مرکز آموزش عالی کاشمر از دهم بهمن ماه آغاز شده بود پانزدهم بهمن با معرفی نفرات و تیم‌های برتر پایان یافت.
مهدی ناظمی افزود: در این مسابقات پنج تیم در بخش دختران و ۹ تیم در بخش پسران در سه بخش تیمی، انفرادی و دوبل دانشگاهی شرکت داشتند.

برگزاری مسابقات موتورسرعت جام سرداران شهید

مسابقات موتور سرعت جام سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و سرلشگر شهید شوشتری روز هجدهم بهمن در چهار کلاس در پیست موتورسواری مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

همچنین در این روز مرحله پایانی مسابقات والیبال و فوتسال بسیج و سپاه خراسان رضوی برگزار و تیم‌های برتر معرفی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.