آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در همایش "راهکارهای امیدآفرینی بین امت اسلامی در گام دوم انقلاب" که در مشهد برگزار می شد افزود: قرن ۲۱ متعلق به جهان اسلام است. 

وی با بیان این که برخی گفت و گوی تمدنها را در کشور مطرح می کنند ادامه داد: با گفت و گوی تمدن ها نمی توانیم مشکلات بشر را حل کنیم و باید تمدن خود را رشد دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تمدن ما برگرفته از آموزه های دینی و اسلامی است که در قرن ۲۱ در تمام دنیا گسترش پیدا می‌کند.

علم الهدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری افزود: علما و روحانیون در گام دوم انقلاب رسالت عظیمی در ترویج مفاهیم و ارزشهای انقلابی در بین آحاد مردم دارند.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب با نگاهی جهانی تدوین شده است و علما و روحانیان باید به درستی مرزهای تمدنی را از بین برده و فضای رقابتی را گسترش دهند و  از این فرصت برای روشنگری نسل جدید تلاش کنند.

همایش راهکارهای امیدآفرینی بین امت اسلامی در گام دوم انقلاب با حضور جمعی از علمای اهل سنت استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و سیستان و بلوچستان که دیروز در مشهد آغاز شد امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.