سیدجواد عمادی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: زوج جوان حدوداً ۲۰ تا ۲۵ ساله در سبزوار به علت عدم رعایت نکات ایمنی در مصرف بخاری گازی دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.

معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار در تشریح جزئیات این حادثه با اظهار اینکه مراسم ازدواج این زوج جوان قرار بود روز جمعه برگزار شود، افزود: صاحب خانه از این زوج تقاضا می‌کند شب را در منزل آنان استراحت کنند، ولی آنها قبول نکرده و در محل اتاق خواب طبقه پایین با روشن کردن بخاری بدون استفاده از دودکش در حالی که تمام پنجره‌ها و منافذ ورودی هوا بسته بود، به خواب می‌روند.

عمادی نیا ادامه داد: صبح روز بعد از حادثه همسر صاحب خانه هر چقدر زنگ درب را می‌زند، کسی درب را باز نمی‌کند، لذا به دلیل استشمام بوی گاز به موضوع مشکوک شده و بعد از تماس با آتش نشانی و با ورود آنها به منزل و حضور مسئولان اورژانس متوجه می‌شوند متأسفانه این زوج جوان ساعت‌ها قبل جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه حتی درپوش لوله بخاری برداشته نشده بوده و ابتدایی‌ترین نکات ایمنی رعایت نشده است، افزود: مردم قبل از روشن کردن بخاری از باز بودن منافذ هوا مطمئن شده و از دودکش استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.