رییس شورای اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی صنایع پتروشیمی به خبرنگار ایرنا گفت: در این گردهمایی ۸۰ نفر از روحانیان و امامان جماعت شرکت‌های پتروشیمی کشور شرکت کردند.

حجت الاسلام محسن محمدپور افزود: دانش‌افزایی و توانمندسازی روحانیان و تجلیل از مدیران و فعالان اقامه نماز از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

وی ادامه داد: در کارگاه‌های توانمندسازی و دانش‌افزایی این گردهمایی، آسیب‌های فرهنگی شهرک‌های مسکونی و مجموعه‌های صنعت پتروشیمی مطرح و راهکارهای مقابله با آنها مورد بررسی قرار گرفت.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی هم در این گردهمایی گفت: در امور تربیتی با محور نماز باید علاوه بر دانش، بینش هم داشته باشیم و حکمت و مصلحت کار را بدانیم و در همه کارها باید بصیرت و بینش افراد را افزایش دهیم.

حجت الاسلام امرالله سبحانی نیا با بیان اینکه کار و خروجی فعالیت فرهنگی ما باید معیارگرا باشد افزود: در هر جا و شغلی که مشغول هستیم نباید شخصیت‌گرا باشیم. اگر معیارگرا و چهارچوب شناس باشیم بهتر می‌توانیم وظیفه دینی خود را تشخیص دهیم.

گردهمایی دانش افزایی روحانیان و تجلیل از مدیران فعال و خادمان نماز شرکت‌های پتروشیمی کشور که دیروز در مشهد آغاز شده بود امروز به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.