۱۹ طرح از این تعداد با هزینه ۴۰ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال در شهرستان بجستان و چهار طرح صنعتی نیز با هزینه ۹۱ میلیارد ریال در شهرستان گناباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حامد قربانی فرماندار گناباد به خبرنگار ایرنا گفت: طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در این شهرستان شامل افزایش خط تولید بتن آماده و محصولات بتنی پیش ساخته، تولید مکمل‌های معدنی و پودر میکرونیزه، تامین و پخش دارو با ظرفیت تولید سالانه ۱۳۴ هزار و ۸۰۰ تن و تولید فرش دستباف با ظرفیت ۱۲۰ مترمربع می‌باشد که با راه‌اندازی آنها در مجموع برای ۴۹ نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار بجستان هم گفت: ۹ طرح مخابراتی شامل ارتقای سایت‌های مخابراتی فخرآباد و مرندیز به نسل چهار، سایت برگردان روستاهای صلح آباد، نیان و ابوالخازن و توسعه ۲۸ پورت تلفن ثابت در روستاهای جزین، فخرآباد، مرندیز و بجستان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

حسین ابراهیمی کردیانی افزود: هفت طرح برق رسانی شامل نصب پست ۱۳۲ کیلوولت، چهار مورد نصب پست ۱۰۰ کیلوولت و طرح‌های توسعه و تبدیل شبکه در مناطق شهری و روستایی بجستان و بنر خورشیدی حوزه علمیه، مسکن شهری و بخش شماره ۲ استریل اتاق عمل بیمارستان آیت الله مدنی نیز در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طی دهه فجر ۲۰۴ طرح در مجموع با هزینه هزار و ۴۰۲ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال در شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان‌های گناباد، بجستان و خواف با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۸۷ ، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.