این فیلم مستند به کارگردانی "سید صادق غفوریان" و با حمایت نهادهای مختلف از جمله بسیج رسانه خراسان رضوی، آستان قدس رضوی، روزنامه خراسان و کانون بسیج رسانه شهیدان سیدی و جهانی تهیه شده است.

مدیر کانون بسیج رسانه شهیدان سیدی و جهانی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تولید این فیلم مستند ۴۵ دقیقه‌ای ۲ سال به طول انجامیده است و داستان آن در باره زندگی شهید مدافع حرم "جواد جهانی" در ایران و سوریه به روایت همرزمان و خانواده وی می‌باشد.

امین بهنام افزود: این فیلم در چهار سکانس ساخته شده و در هر سکانس هر کدام از وابستگان شهید جهانی و همرزمانش دلاوری‌ها و فداکاری‌های وی در سوریه و همچنین سیره و منش وی در زندگی را روایت می‌کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: فیلم مستند "جهان جواد" صبح امروز در ۲ سالن پردیس سینمایی هویزه اکران شد که مورد استقبال خانواده شهدای مدافع حرم قرار گرفت.

عباس محمدیان افزود: حدود ۸۰۰ نفر برای تماشای این فیلم در پردیس سینمایی هویزه حضور یافتند.

شهید جواد جهانی متولد هفتم دی ماه ۱۳۶۰ در مشهد به عنوان مسوول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون چندین بار برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و نبرد با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شد که در ۲۲ آبان‌ ماه سال ۱۳۹۵ در شهر حلب به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.