مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز سه‌شنبه در مراسم رونمایی از دستگاه وب کیوسک بیمارستان امام رضا (ع) و اورژانس عدالتیان مشهد گفت: این اقدام در راستای تسهیل و سرعت گرفتن روند ارائه خدمات به بیماران و صرفه‌جویی در نیروی کار، هزینه کاغذ و کاهش بوروکراسی اداری در مراکز درمانی انجام خواهد شد.

سید مسعود ساداتی افزود: پیش از این دستگاه وب کیوسک در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) راه اندازی شده است که طی یک ماه  پنج هزار بیمار از قابلیت این دستگاه استفاده کردند و این آمار در بیمارستان امام رضا ۱۵ هزار بیمار در ماه پیش‌بینی شده است. 

وی ادامه داد: نصب دستگاه وب کیوسک در بیمارستان قائم (عج) مشهد نیز در دست اقدام است.
مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با نصب دستگاههای وب کیوسک، صندوق‌های دریافتی در بیمارستان‌ها برداشته می‌شود که این اقدام حذف صف‌های طولانی مردم برای دریافت خدمت، صرفه جویی در نیروی کار و کاهش بوروکراسی اداری را به دنبال دارد.

در حال حاضر حدود پنج میلیون نفر از جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و به بقیه این جمعیت توسط دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می‌شود.

حدود ۶۰ بیمارستان در استان خراسان رضوی دایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.