در این اطلاعیه که بر روی  سایت دانشگاه فردوسی مشهد قرار گرفته آمده است: این پذیرش به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، با توجه به ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل اجرایی مصوّب شورای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانشگاه فردوسی مشهد (شهاب) صورت می گیرد.

بنا بر این اطلاعیه دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۵ که جزء ۱۵ درصد برتر میانگین معدل دانشجویان هم ورودی و هم رشته در دانشگاه فردوسی مشهد و یا سایر دانشگاه‌های مشمول که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارند می توانند در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوطه در این دانشگاه پذیرش شوند.
در این اطلاعیه آمده است: سامانه ثبت نام تا تاریخ دهم بهمن ماه سال ۱۳۹۸ برای ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک، فعال است و ضروری است متقاضیان نسبت به شرایط ثبت نام و واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل کنند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه ذکر شده است: تنها دانشجویان کارشناسی پیوسته می‎توانند برای پذیرش بدون آزمون اقدام کنند و دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، مجاز به شرکت در فراخوان یاد شده نمی شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.