سرتیپ دوم پاسدار مجیدرضا حسن‌زاده روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم‌ سلیمانی در تربت‌حیدریه افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون لطف الهی، ائمه‌اطهار (ع) و خون پاک شهدای گرانقدری است که از همه هستی خود گذشتند و برای کشور افتخار و حماسه آفریدند.
وی ادامه داد: شهدا در سایه ایمان، دلدادگی و پیروی از سیره اهل بیت (ع) مجاهدت کردند، چرا که جایی سراغ نداریم که در یک جنگ تمام عیار یک طرف آن تمام کشورهای دنیا با تمام امکانات و تجهیزات و طرف دیگر کشور تازه استقلال یافته و بدون تجهیزات قرار گرفته و در عین حال پیروز میدان باشد.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه گرانبها و تمام نشدنی برای انقلاب‌ اسلامی است گفت: امروز آمریکا و مزدورانش در منطقه مستاصل شده‌اند و جمهوری‌ اسلامی ایران با حملات موشکی به پایگاه‌های آمریکایی این کشور را ذلیل کرده است.

سرتیپ حسن زاده افزود: سپهبد شهید حاج قاسم‌ سلیمانی با سازماندهی محور مقاومت خواب راحت را از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفت و به نماد و الگویی برای مجاهدان انقلاب اسلامی تبدیل شد.

وی ادامه داد: رژیم تروریستی آمریکا داعش را تا بن دندان مسلح و برای تامین امنیت رژیم صهیونیستی وارد غرب‌ آسیا کرد اما به اذعان خودشان همه این هزینه‌ها به تقویت و استحکام زنجیره مقاومت در منطقه تبدیل شد.
وی با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی در صدد شکاف بین مردم و مسوولان است گفت: دشمن می‌داند در فرهنگ و دین ملت ایران بمب اتم جایگاهی ندارد و ایران اسلامی هرگز به دنبال سلاح کشتار جمعی نیست.
حسن زاده افزود: سران استکبار می‌دانند ایران خود قربانی تروریسم است و در مبارزه با این پدیده شوم هزینه کرده، اما سعی دارند با شبهه و ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان، نظام را به چالش بکشانند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.