فرماندار سبزوار در این مراسم گفت: این حادثه دردناک همه مردم ایران را متاثر و داغدار کرد و مسوولان و مردم خود را در غم خانواده‌های جانباختگان سهیم می‌دانند.

احمد برادران با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: خانواده‌های جانباختگان سقوط هواپیما اجازه نخواهند داد دشمنان از این حادثه علیه انقلاب سوء استفاده کنند.

امام جمعه سبزوار نیز در این مراسم گفت: حادثه سقوط هواپیما تمام خانواده‌های ایرانی را داغدار کرده است.  

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه افزود: همه مردم و مسوولان در غم این خانواده‌ها شریک هستند و از خداوند می‌خواهیم به این خانواده‌ها صبر عطا کند و بر مقام عزیزان جانباخته بیافزاید و آنها را با شهدا محشور کند.

وی با بیان اینکه حساب این خانواده‌ها از سوء استفاده کنندگان جداست ادامه داد: دشمنان و منافقان در کمین هستند لذا باید مراقب باشیم از این قضیه علیه انقلاب و شهدا سوء استفاده نکنند.

وی گفت: مسوولان و مردم تجلیل مناسبی از این جوان نخبه و فرهیخته خواهند داشت و مراسم تشییع باشکوه برای وی در سبزوار برگزار خواهد شد.

میلاد قاسمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شریف و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه گوئلف کشور کانادا بود. کسب مدال طلای المپیاد ریاضی و کسب مقام سوم مسابقات قرآنی خراسان رضوی بخشی از افتخارات وی است.  

در این دیدار فرمانده سپاه پاسداران، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار، اعضای شورای شهر سبزوار و برخی از روحانیون این شهر نیز حضور داشتند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتزی غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.