کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: روزها و شب‌هایی سرد برای هفته آینده در استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است به طوری که کمینه دمای هوا طی این مدت در مناطق سردسیر و کوهستانی استان تا  ۱۰ درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

زهرا مبشری افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که از فردا روند کاهشی یافته و روز شنبه هفته آینده به چهار درجه سلسیوس می‌رسد و تا روزهای میانی هفته آینده دمای روزانه هوا در مشهد  بین سه تا چهار درجه در نوسان است.

وی اضافه کرد: کمینه دمای هوای مشهد در این مدت تا پنج درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر امروز بارشهای پراکنده در خراسان رضوی به ویژه در نیمه جنوبی استان آغاز می‌شود و  از عصر جمعه بارشهای رگباری در خراسان رضوی شدت گرفته و از عصر شنبه آینده به ویژه در نواحی سردسیر و کوهستانی استان تبدیل به برف خواهد شد.

مبشری افزود: امروز وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد و به ویژه در نواحی جنوبی و شرقی استان به صورت لحظه‌ای شدید و همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: نیشابور با کمینه دمای هوای ۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۱۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سرخس خراسان رضوی با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.