روزنامه خراسان:

این روزنامه تیترو عکس نخست خود را به حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق اختصاص داد و با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در این خصوص نوشت: سیلی زده شد

ویژه‌نامه خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه در تیتر نخست خود نوشت: کاهش ۲۵ درصدی آلودگی هوا با اجرای L.E.Z

عکس نخست ویژه‌نامه خراسان رضوی نیز با عنوان "حمایت قاطع از اولین سیلی"  تصویری از تجمع مردمی مقابل فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در مشهد با هدف قدردانی از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکا است.

روزنامه قدس:

این روزنامه با انتشار روتیتر "رهبر معظم انقلاب انتقام سخت ترور سردار سلیمانی را خروج آمریکا از منطقه دانستند" در تیتر نخست نوشت: حساب انتقام جداست

عکس نخست روزنامه قدس نیز تصویری از رهبر انقلاب و سخنرانی ایشان در این رابطه است.

ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی: 

این ویژه‌نامه با روتیتر "جریمه ۵۰۰ هزار ریالی برای خودروهایی که معاینه فنی ندارند"در تیتر نخست خود نوشت: بی معاینه‌ها بجنبند!

عکس نخست ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی نیز تصویری از تجمع مردمی مقابل فرماندهی سپاه امام رضا (ع) در مشهد با هدف قدردانی از حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد آمریکا است.

روزنامه شهرآرا: 

این روزنامه عبارت "باید حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه تمام شود" را به نقل از رهبر معظم انقلاب در تیتر نخست خود منتشر کرد.

عکس نخست روزنامه شهرآرا نیز با عنوان "بیم از برف و باران" تصویری از خانه‌های تاریخی مشهد و نگرانی از آسیب دیدن آنها در فصل زمستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.