علی رسولیان روز سه‌شنبه بعد از شرکت در نشستی با غرفه‌داران و دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در این نمایشگاه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این تفاهمات در خصوص تولیداتی مانند فولاد، شبکه‌های بازاریابی، سیم و کابل و پوشاک بوده که هنوز منجر به انعقاد قرارداد نشده است و باید در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: در نشست امروز غرفه داران و دستگاه‌های اجرایی جمع بندی خود را از نمایشگاه اختصاصی کالای ایرانی با محوریت خراسان رضوی در شهر دوشنبه که از ۳۰ آذر ماه تا سوم دیماه گذشته برپا شد را  ارایه کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: در این نشست در خصوص دعوت از هیات تاجیکستانی به مشهد که متشکل از برخی مقامات یا افراد دیگری از آن کشور خواهد بود بحث و تبادل نظر شد و توافقاتی صورت گرفت.

رسولیان مدیریت و برگزاری رویدادهای فرهنگی همزمان با حضور هیات تاجیکستانی در مشهد، واردات پنبه از تاجیکستان توسط شرکتهای خراسان رضوی و صادرات کود گوگردی به تاجیکستان را از دیگر موارد مطرح شده در نشست مزبور برشمرد.

در نمایشگاه اختصاصی کالای ایرانی با محوریت خراسان رضوی در شهر دوشنبه ۸۵ شرکت از این استان در قالب ۵۲ غرفه کالاهای خود را در زمینه لوازم خانگی، خدمات فنی و مهندسی، تجهیزات پزشکی و مواد غذایی به نمایش گذاشتند.

پیش از برپایی نمایشگاه اختصاصی کالاهای ایران در شهر دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان، "علیرضا رزم حسینی" استاندار خراسان رضوی ۲۸ آذر ماه در قالب هیاتی متشکل از فعالان و مدیران اقتصادی به آن کشور سفر کرد و با ۱۵ نفر از مسوولان درجه یک دولت تاجیکستان که در راس آن نخست وزیر آن کشور بود دیدار کرد.

طی این دیدارها با ۲۳ عنوان همکاری مشترک بین خراسان رضوی و تاجیکستان موافقت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.