سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات چهارشنبه شب در دوازدهمین همایش نخبگان عصر ستایشگری در مشهد افزود: در دیداری که با دبیرکل حزب الله لبنان داشتم او گفت که جمهوری اسلامی مانند قطاری است که تمام پرده‌هایش را کشیده‌اند و به سرعت در حال حرکت است و خود مسافران هم متوجه سرعت حرکت قطار نیستند اما ما از بیرون متوجه می‌شویم که چه قدر جمهوری اسلامی در حال حرکت رو به جلو است.

وی ادامه داد: وظیفه ما بالا بردن تاب‌آوری مردم است. اگر دهه اول انقلاب دغدغه بیرون کردن صدام را داشتیم در دهه چهارم انقلاب این آمریکایی‌ها هستند که دغدغه حفظ اسرائیل را دارند و نمی‌گذراند ما اسرائیل را نابود کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علت دشمنی آمریکا با ما نه مسایل هسته‌ای، نه حقوق بشر و نه حضور در منطقه است بلکه این است که آنها وارث تمدنی مبتنی بر اومانیسم هستند که از آن تحت عنوان دهکده جهانی یاد می‌کنند که این تمدن با آرمانهای انقلاب اسلامی همخوانی ندارد پس دشمنی آمریکا با ما دشمنی دو تمدن است.

نجات افزود: مدل براندازی غرب در مقابل انقلاب اسلامی طی این ۴۰ سال تغییر کرده است و در این مدل جدید براندازی، تکیه بر افراد فرودست جامعه و کسانی است که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سوادی هستند و در فضای مجازی آلوده شده‌اند.
وی با بیان اینکه آمریکا درحال فروپاشی است ادامه داد: خود آمریکایی‌ها می‌گویند لیبرال دموکراسی 70  سال است که در آمریکا مرده  و این کشور در تعداد فقرا، معتادان و زنان قربانی تجاوز جنسی جزء پنج کشور نخست دنیاست.

دوازدهمین همایش نخبگان عصر ستایشگری با حضور جمعی از مداحان کشوری و همکاری هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان تا پنجشنبه در مشهد ادامه دارد.

برگزاری کارگاه‌هایی با عناوینی چون مداحان و گام دوم انقلاب، مداحان و خانواده، مداحان و آموزش، مداحان در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی از جمله محورهای این همایش است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.