جبار قوچان‌نژاد روز یکشنبه در جلسه معارفه نایب رییس هیات والیبال خراسان رضوی در مشهد افزود: تا کنون بانوان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته‌اند اما پیشرفت و فعالیت در این حوزه نیاز به همت و تلاش خود ایشان دارد.
وی اضافه کرد: هیچ نگاه منطقه‌ای نباید در هیات والیبال وجود داشته باشد و باید به تمامی شهرستان‌ها به صورت برابر اهمیت داده شود.
رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: باید برای آموزش مربیان به منظور حضور در شهرستان‌ها و همچنین برگزاری مسابقات در سطح شهرستان های استان و یا مسابقات منطقه‌ای به صورت منظم برنامه‌ریزی کنیم.
قوچان نژاد افزود: برخی مشکلات در حوزه والیبال بانوان از گذشته وجود داشته است اما در شرایط فعلی باید همه برای کسب موفقیت در کنار هم باشیم به عبارت دیگر بازیکنان، مربیان و داوران فعال در خراسان رضوی سرمایه هیات هستند و باید فضای حضور و فعالیت آنها ابتدا در همین استان فراهم شود.
وی اضافه کرد: به طور قطع در این زمینه با بازیکنان و مربیان خاطی که مانع پیشرفت تیم خراسان رضوی شوند طبق مقررات فدراسیون برخورد خواهد شد. 
رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: منابع و امکانات باید به صورت هدفمند در بخش‌های مختلف هزینه شود تا حرکت رو به جلویی صورت گیرد.

نایب رییس هیات والیبال خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: ظرفیت‌های زیادی در حوزه والیبال بانوان استان وجود دارد که متاسفانه تا کنون مورد توجه قرار نگرفته‌ است.

مهری جانداری افزود: هم‌اینک بهترین فرصت است تا با همکاری و همدلی در کنار هم برنامه ریزی برای فعالیت‌ها و پیشرفت را آغاز کنیم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.