دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نجات و رسیدگی به حوزه های کمتر توسعه یافته در هشت منطقه کم برخوردار مشهد با مشارکت ۴۰ دستگاه اجرایی تحت فرماندهی استاندار خراسان رضوی از اواخر تابستان امسال آغاز و نیازهای این مناطق شناسایی شد.
محمد حسین صالحی افزود: جامعه آماری هدف طرح نجات، سه هزار نفر هستند و این طرح در محله آسیب‌خیز شهید مطهری در بلوار توس امروز با برگزاری دوره آموزشی ویژه بانوان این محله به صورت آزمایشی آغاز شد.
وی ادامه داد: در این دوره آموزشی انواع مواد مخدر و آسیب‌های آنها به زنان این منطقه معرفی و مشاوره‌های لازم نیز به آنها داده‌ شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: در حاشیه این کارگاه نیز میز خدمت با حضور نمایندگان اداره کل بهزیستی، نماینده معاونت بهداشت دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد، نماینده سپاه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد و ساکنان این منطقه مشکلات و گزارشهای خود را ارائه کردند.
طرح "نجات" با هدف تبدیل مشهد به شهری بدون معتاد و فارغ از اعتیاد توسط استانداری خراسان رضوی و ستاد مبارزه با مواد مخدر این استان و سایر دستگاه های مرتبط تهیه و تدوین شده و با هدف قرار دادن هشت محله حاشیه این شهر از اواخر شهریور ماه عملیاتی شده‌ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.