یحیی قاینی‌پور روز سه‌شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه هفته جاری جوی به نسبت پایدار برای اغلب نقاط استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: روند افزایش دمای روزانه و شبانه تا اوایل هفته آینده در استان خراسان رضوی ادامه دارد اما سرما و برودت هوا همچنان طی امشب در سطح خراسان رضوی ماندگار است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به افزایش هشت تا ۱۰ درجه ای دمای هوا تا پایان هفته جاری در خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به هشت درجه سلسیوس رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش داشت و تا پایان هفته جاری به ۱۵ درجه خواهد رسید.

قاینی پور افزود: کمینه دمای هوای امشب مشهد هم چهار درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است که به تدریج افزایش یافته و تا روز شنبه هفته آینده به دو درجه بالای صفر می‌رسد. 

وی از احتمال بارش پراکنده باران در شمال غرب خراسان رضوی طی روزهای جمعه و شنبه آینده خبر داد.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای استان خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

قاینی پور افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بردسکن و با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.