کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: استان خراسان رضوی شب های سردی را می‌گذارند به طوری‌ که شب گذشته کمینه دمای هوا در بیشتر شهرستانهای این استان به صفر و زیر صفر رسید که این سردی شبانه امشب نیز ماندگار است.

مرتضی اثمری افزود: طبق آخرین اطلاعات رسیده از  ۱۸ ایستگاه هواشناسی در شهرستانهای خراسان رضوی به جز شهرستانهای بجستان و بردسکن بقیه شهرستانها دمای هوای صفر و زیر صفر درجه را تجربه کردند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای مشهد شب گذشته به سه درجه زیر صفر رسید که امشب نیز با یک درجه کاهش به چهار درجه زیر صفر می‌رسد.

اثمری با اشاره به روند افزایش دمای روزانه در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز گفت: بیشینه دمای هوای روز گذشته در مشهد یک درجه سلسیوس بود که امروز به میزان چند درجه افزایش یافته و تا پایان هفته جاری به ۱۳ درجه سلسیوس می‌رسد.

وی اضافه کرد: برای روزهای آتی جوی به نسبت پایدار در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است که در این مدت به دلیل افزایش آلاینده‌های هوا در برخی ساعات کیفیت هوا در شهرهای بزرگ استان در شرایط ناسالم قرار می‌گیرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بردسکن نیز با بیشینه دمای ۱۲ درجه گرمترین شهرستان خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.