دبیر علمی سمینار ملی کنترل و بهینه سازی زوط چهارشنبه در این مراسم گفت: این سمینار با هدف ترویج رویکردهای بدیع در حوزه‌های نظریه‌ کنترل، بهینه‌سازی و کاربردهای این حوزه برگزار شده است.
دکتر مهدی زعفرانیه افزود: ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه سمینار ملی کنترل و بهینه سازی ارسال شد که پس از ارزیابی‌کمیته علمی از ۸۰ مقاله پذیرفته شده ۶۸ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۲ مقاله به صورت پوستر ارائه شد.
وی تصریح کرد: دانشگاه های فردوسی مشهد، پیام نور مشهد، انجمن ریاضی ایران و قطب علمی مدل سازی و کنترل سیستم ها در برگزاری این همایش با دانشگاه حکیم سبزواری همکاری داشتند.
دبیر علمی سمینار ملی کنترل و بهینه سازی گفت: در این سمینار جایزه ویژه دکتر علوی استاد فقید دانشگاه حکیم سبزواری به دو مقاله برتر این سمینار اهدا شد.

سومین سمینار ملی کنترل و بهینه سازی به مدت دو روز با حضور استادان برجسته کشوری در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود که سه سخنرانی عمومی و برگزاری سه کارگاه تخصصی برخی از برنامه های پیش بینی شده این سمینار ملی است.
دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.