ایجاد دوره های کارشناسی ارشد مشترک با محوریت مدیریت سلامت بین دو دانشگاه در راستای اجرایی‌شدن مفاد تفاهمنامه همکاری های مشترک بین دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه پاریس ۱۳صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی فرزی در این خصوص افزود: در نشست با مسئولان دانشگاه پاریس ۱۳ ایجاد دوره‌های مشترک کارشناسی ارشد با محوریت مدیریت سلامت عملیاتی شد.

وی افزود: همچنین در این نشست در خصوص راه اندازی دوره های کارشناسی حرفه ای مشترک نیز رایزنی و توافقات اولیه حاصل شد.

مدیر همکاری های علمی بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری در ادامه با اشاره به دیگر دستاوردهای سفر خود به فرانسه از توافق با دو مجموعه آزمایشگاهی-تحقیقاتی دانشگاه پاریس ۱۳جهت همکاری‌های مشترک خبر داد و افزود: همکاری‌های مشترک علمی-تحقیقاتی و تبادل استاد و دانشجو در امور پژوهشی وآزمایشگاهی از جمله محورهای این توافق است.

فرزی در ادامه به نشست مشترک خود با رایزن فرهنگی ایران در فرانسه اشاره کرد و اظهار داشت: طی این نشست توافقاتی خوبی بدست آمد که از جمله آن توافق جهت برگزاری دو نشست مشترک فرهنگی در ایران (شهر سبزوار) و در کشور فرانسه بود.

مدیر همکاری‌های علمی بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری با تاکید بر اینکه این نشست ها با همکاری سه جانبه دانشگاه حکیم سبزواری، مرکز فرهنگی ایران در فرانسه و دانشگاه پاریس ۱۳ برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طی توافق صورت گرفته نشستی که در سبزوار برگزار خواهد شد با حضور اسلام شناسان و ایران شناسان فرانسوی و صاحبنظرانی از سراسر ایران خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.