مدیر عامل بیمارستان چشم‌پزشکی بینا به خبرنگار ایرنا گفت: پیش از این تنها در بیمارستان چشم پزشکی خاتم الانبیا (ص) متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بخش اورژانس تخصصی چشم به صورت شبانه روزی فعال بود.
دکتر علیرضا اسماعیلی افزود: بخش اورژانس بیمارستان بینا با پنج تخت اختصاصی به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منوّر رضوی است.
وی اظهار داشت: این بخش با استفاده از تجهیزات روز جهان در حوزه‌های تشخیصی و درمانی مورد نیاز به بهره‌برداری رسیده است و پزشکان متخصص و فوق تخصص چشم‌پزشکی و کادر پرستاری مجرّب و آموزش دیده در آن به ارائه خدمت می‌پردازند.
وی گفت: در بخش اورژانس شبانه‌روزی بیمارستان چشم بینا، خدمات مختلف از قبیل معاینه چشم، خارج کردن انواع اجسام خارجی از چشم، کنترل و درمان انواع آسیب‌ها (تروماهای) چشم، انواع بخیه‌های مرتبط با چشم و صورت، شست و شوی چشم و انواع جراحی‌های اورژانس ارائه می‌گردد و در نوبت روز نیز خدمات بینایی‌سنجی و تجویز عینک نیز در صورت نیاز ارائه می‌شود.
بیمارستان چشم بینا، نخستین بیمارستان خصوصی چشم‌پزشکی شرق کشور و دومین بیمارستان چشم‌پزشکی کلانشهر مشهد به شمار می‌رود که در شهریور ۱۳۹۷ با حضور وزیر بهداشت وقت در بولوار سید رضی مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.
این بیمارستان  دارای ۳۲ تخت، هشت اتاق عمل و ۱۹ اتاق بستری است که خدمات تشخیصی و درمانی در حوزه بیماری‌های چشم مانند آب‌ سیاه، آب مروارید، دوبینی، آستیگمات، دوربینی، نزدیک‌ بینی، خشکی چشم و ناخنک چشم را ارائه می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.