مهدی ابراهیم زاده روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با بازدید کارشناس شبکه دامپزشکی از فروشگاه‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی ۵۴۲ کیلوگرم مرغ تازه فاقد هویت بهداشتی در یکی از فروشگاه‌های شهر مشاهده شد که این محموله ضبط و پس از سیر مراحل قانونی و دستور مرجع قضایی معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.

وی با بیان اینکه پرونده این واحد صنفی متخلف برای رسیدگی بیشتر به دستگاه قضایی شهرستان ارسال شد افزود: ماموران انتظامی مه ولات نیز از یک دستگاه خودرو سواری که از استان خراسان جنوبی عازم مشهد بود ۳۲۹ کیلو گرم گوشت قلوه گاه و چربی منجمد غیر بهداشتی کشف و ضبط کردند.

وی اظهار داشت: این محوله با دستور رییس تعزیرات حکومتی شهرستان پس از نمونه برداری به سردخانه منتقل شد و پس از بررسی  نتایج آزمایش به علت منجمد سازی بدون رعایت شرایط بهداشتی و گذشت بیش از ۹ ماه از انجماد، حمل با خودرو سواری، حمل بدون مجوز بهداشتی دامپزشکی و نداشتن قابلیت مصرف انسانی با حضور نمایندگان دامپزشکی و پلیس آگاهی و صاحب محموله معدوم و پرونده به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رییس شبکه دامپزشکی مه ولات گفت: این شهرستان دارای ۱۲۰فروشگاه عرضه مواد خام دامی و پروتئینی است که به صورت مستمر توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی نظارت می‌شود و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی، متخلفان برابر قانون به مراجع قضایی معرفی می‌گردند.

فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.