فرماندار تایباد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: استکبار جهانی بی‌سابقه‌ترین و گسترده‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران به کار گرفته و بار اصلی مبارزه با استکبار بر دوش مردم است و در ۱۳ آبان‌ ماه همه ایرانیان با هرگونه گرایش و سلیقه باید دشمنی خود را با استکبار جهانی فریاد بزنند.

محسن سیاح افزود: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام ایستادگی و مقاومت را به دشمنان و پیام امیدواری و اقتدار را به ملت‌های قرار گرفته در خط مقاومت صادر خواهد کرد و با حضور با صلابت خود در عرصه‌های تاریخی و ملی نشان خواهد داد که پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اثرگذار است اظهار داشت: امروز شاهد فشارهای استکبار جهانی علیه ایران هستیم و در دوران انقلاب این قبیل حرکات را تجربه کردیم و در روز ۱۳ آبان با حضور گسترده نشان خواهیم داد که همچنان بر راه خود استواریم.

وی گفت: بیش از چهار دهه ایستادگی، مقاومت و پایداری جانانه ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر شرارت، جنایت و تحریم‌های همه جانبه و ظالمانه آمریکا باعث بیداری ملت‌ها و جهان‌ شمول شدن شعار "مرگ بر آمریکا" و تنزل جایگاه شیطان بزرگ در بین افکار عمومی و آشکار شدن چهره منافقانه آن در منطقه و جهان شده است که این نشان از اقتدار و انسجام ملت ایران اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان است.

وی ادامه داد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در روز مبارزه با استکبار، اتحاد ملت ایران در مقابله با توطئه‌های آمریکا را به دنیا نشان می‌دهد و حضور دانش‌آموزان و دانشجویان  در ۱۳ آبان  سبب ناامیدی استکبار جهانی می‌گردد چرا که دشمنان تلاش می‌کنند نوجوانان و جوانان را نسبت به نظام بی‌تفاوت کنند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در تایباد از مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) تا چهارراه پست این شهر برگزار می‌شود.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.