در این مراسم دکتر "محمد حسینی بحرینی طوسی" به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی و از خدمات دکتر "محمد رضا دارابی" رییس قبلی این دانشگاه قدردانی شد.

رییس قبلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم گفت: باعث افتخار است که ۲۰ سال از زندگی خود را در مسئولیت های مختلف حوزه سلامت  در خدمت دانشگاهیان و مردم با سه ویژگی صداقت، شهامت و عدالت فعالیت کردم.
دکتر محمد رضا دارابی افزود: این افتخار را داشتم که در دولت تدبیر و امید چهار سال معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودم و به اصرار وزیر وقت، ریاست این دانشگاه را پذیرفتم و امروز از وزیر بهداشت کمال تشکر را دارم که با پذیرش استعفای بنده، این بار سنگین و خطیر را از دوش من برداشتند و آن را بر دوش یکی از مدیران با سابقه دانشگاه قرار دادند.
وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم اکنون با تاخیر ۱۵ ماهه در پرداخت مطالباتش از سوی سازمان های بیمه گر روبروست و این در حالی است که با وجود چالش‌ها و کمبودها طی این مدت هیچ خدشه ای به خدمات رسانی به سلامت مردم وارد نشده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم برنامه های خود را اعلام کرد و گفت: تسریع در عملیاتی شدن طرح ارجاع نظام پزشکی در شهرستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با جدیت دنبال می شود و برای رفع چالش‌ها و کمبودهای حوزه سلامت و مشکلات کارکنان دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

دکتر محمد حسین بحرینی افزود: در طول دوران مسئولیت با همراهی و همکاری مسئولان ارشد استانی، اجازه بهره برداری سیاسی از امکانات دانشگاه علوم پزشکی مشهد را نخواهم داد.

در این مراسم علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، حجت الاسلام پژمانفر رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، دکتر شفیعی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های خراسان نیز حضور داشتند.

دکتر بحرینی از سال ۱۳۵۱ تحصیلات خود را در رشته علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز کرد و مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را در کشور  انگلستان به اتمام رساند و پس از آن به میهن بازگشت.
سرپرستی دانشکده پزشکی مشهد، ریاست دانشکده پیراپزشکی و معاون توسعه مدیریت و منابع  دانشگاه علوم پزشکی مشهد از جمله مسئولیت های وی در این دانشگاه بوده است.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیش از ۹ هزار دانشجو و افزون بر ۲۳ هزار کارمند بهداشتی و درمانی هم اکنون به عنوان قطب پزشکی شمال شرق کشور محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.