سعید طباطبایی روز سه‌ شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: سالیانه در بخش لکه گیری معابر شهری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه می شود در حالی که حداکثر مشارکت مردمی در بخش آسفالت ۱۵ تا ۲۰ درصد است.
وی اظهار داشت: امسال برای اولین بار طی قرارداد با بنیاد مسکن و بخشداری های نیشابور آسفالت ۱۰ شهر و روستا در این شهرستان توسط سازمان عمران شهرداری انجام شد.
وی گفت: حدود ۷۰ درصد تجهیزات کارخانه آسفالت نیشابور فرسوده است و طی یک سال گذشته با وجود افزایش چند برابری هزینه ها بیش از ۶۰ هزار تن آسفالت گرم در این کارخانه‌ تولید شده به نحوی که همه نیازهای شهرداری نیشابور در این بخش تامین شده است.
طباطبایی افزود: این میزان تولید نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته و باعث ۳۰ میلیارد ریال صرفه‌ جویی اقتصادی شده است.
وی اظهار داشت: طی یک سال گذشته اجرای آسفالت ۲۰۰ معبر و کوچه در شهر نیشابور انجام شده که از این میزان ۷۰ درصد در مناطق کم برخوردار بوده‌ است.
وی گفت: سازمان عمران شهرداری نیشابور تنها سازمان زیر مجموعه شهرداری است که با سه کارگاه تولید جدول، آسفالت و سنگ شکن در چهار حوزه خدماتی، تولیدی، اجرایی و بازرگانی فعالیت دارد.
طباطبایی ادامه داد: اعتبار امسال این سازمان بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال قبل حدود ۱۵درصد افزایش یافته و تاکنون بیش از ۵۰ درصد آن محقق شده است.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.