سرهنگ ابوالقاسم باقری روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کاشمر افزود: مقابله با سازمان‎های بزرگ قاچاق و توزیع مواد مخدر، برهم زنندگان نظم اجتماعی و امنیت اخلاقی، نظم دادن به میلیون ها خودرو سبک و سنگین و موتورسیکلت در جاده‎ها و پشتیبانی از دستگاه قضایی در اجرای قانون و مجازات مرتکبان جرایم از جمله عرصه‎هایی هستند که حضور هوشمندانه و مقتدرانه پلیس با روحیه ایثار، شهادت طلبی و فداکاری را می طلبد. 

وی با مطلوب ارزیابی کردن امنیت شهرستان کاشمر اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۱۳ هزار و ۹۷۴ تماس از سوی مردم با مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ شهرستان کاشمر انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴۸ درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: طی این مدت ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر از شهروندان برای دریافت خدمات به واحدهای انتظامی مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش داشت.

وی از افزایش نسبی سرقت‎های خُرد در شهرستان کاشمر طی ۶ ماه ابتدای امسال خبر داد و افزود: در این راستا دستگیری‏‌های خرد ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در مجموع، دستگیری‎های صورت گرفته در شهرستان کاشمر نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۷ درصد افزایش داشته و بیشترین فراوانی دستگیری به ترتیب در ارتباط با سرقت، مفاسد اجتماعی، مواد مخدر، جرایم مالی و اقتصادی و قاچاق کالا بوده است.

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: طی ۶ ماه امسال ۲ هزار و ۳۴۱ دستگاه موتورسیکلت و ۷۶۰ دستگاه خودرو متخلف در این شهرستان توقیف و به توقفگاه هدایت شد.

سرهنگ باقری افزود: تماس‎ با دفتر نظارت همگانی نیروی انتظامی کاشمر نیز که انتقادات و شکایات مردم را دریافت می‎کند نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱۷ درصد افزایش داشته  است که بیشترین افزایش در حوزه قدردانی با ۸۲ درصد و کمترین میزان در حوزه انتقاد با ۲۵ درصد بوده است.

امام جمعه کاشمر هم در این مراسم با قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی که در راستای ایجاد نظم و امنیت تلاش می‌‏کنند گفت: به رغم همه فراز و نشیب‎ها، مشکلات، سختی‎ها و دشواری‌ها که بیشتر دشمنان این مسائل را به وجود می‎آوند کارنامه نیروی انتظامی مقبول و درخشان است.

حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی افزود: مقابله با خلافکاری‎ها و دسیسه‎ها در عرصه‎های حقیقی و مجازی و پاسداری و حفاظت از مرزها و حفظ امنیت و آرامش در شهرها و بین شهرها کار بسیار سخت و دشواری است.

شهرستان کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

۷۴۹۷/ ۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.