حسین رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام کاروان ها از طریق سایت جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) به آدرس www.zaerin۸.com یا www.zaerin۸.ir تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و این مدت قابل تمدید است.

وی اظهار داشت: اقدامات جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) برای پذیرایی از زائران پیاده در قالب خدمات جاده ای، برپایی ایستگاه های صلواتی بین راهی، خدمات درمانی بین راهی، خدمات اسکان و تغذیه و درمانی در مشهد می باشد.

وی گفت: هیچ محدودیتی برای ثبت نام کاروان های پیاده وجود ندارد و جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) در مشهد تلاش می کند خدمات لازم را به زائران پیاده ارائه دهد.

رضایی افزود: پارسال ۴۳۵ هزار و ۸۹۲ زائر در قالب چهار هزار و ۸۹۰ کاروان از ۲۱ استان در ایران و همچنین کشورهای عراق، پاکستان و افغانستان طی دهه پایانی صفر به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

وی اظهار داشت: از مجموع زائران پیاده که سال گذشته به مشهد مقدس مشرف شدند ۳۷ درصد زن و باقی مرد بودند ضمن اینکه مجموع زائران پیاده سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۸.۵ درصد افزایش داشت.

وی گفت: پارسال جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) ۸۵ هزار نفر را در مشهد اسکان داد و برخی کاروان های زیارتی نیز به صورت مجزا از امکانات رفاهی برخوردار بودند.

۷۴۸۹/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.