محمد رضا هاشمی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پلیس راهور، نیروهای انتظامی، آتش نشانی، اورژانس، آستان قدس رضوی و مراکز درمانی در این ایام بویژه روزهای تاسوعا و عاشورا با آمادگی کامل به ارائه خدمات به عزاداران حسینی پرداختند.

وی با بیان اینکه دستگاه های امنیتی و خدماتی مشهد برای نظم و امنیت مراسم این روزها نشست های متعدد برگزار کرده اند افزود: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ناامنی در آیین های محرم این شهر دریافت نشده و این مراسم با آرامش و ترافیک روان در خیابان های شهر در حال انجام است.

هاشمی به حضور پرشمار زائران و مسافران در مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: برای خدمات رسانی به آنان پخت نان در نانوایی های شهر طی این ایام همچنان  ادامه دارد.

وی گفت: حرکت هیات های مذهبی و دسته های عزاداری در چهار مسیر اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی جریان دارد و فقط مسیر اتوبوس های بی.آر.تی در خیابان امام رضا (ع) برای  تردد آسان خودروهای امدادی و تسهیل دسترسی به حرم مطهر در شرایط خاص بر روی هیات های مذهبی بسته می شود.

بر اساس اعلام اداره تبلیغات اسلامی مشهد ۲ هزار هیات مذهبی در برگزاری آیین های تاسوعا و عاشورای حسینی در این کلانشهر ۳.۵ میلیون نفری شرکت دارند.

۳۲۲۱/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.