نایب رئیس هیات ووشوی خراسان رضوی گفت: امید تیزتک در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن به علاوه ۱۰۰ کیلوگرم مدال نقره مسابقات کوراش قهرمانی جهان را به گردن آویختند.

محمد رستگار مقدم افزود: رقابت‌های کوراش قهرمانی جهان با حضور ۱۸۴ کوراشکار از ۴۲ کشور در شهر "چونگ‌ جو"ی کره جنوبی روزهای یازدهم تا سیزدهم شهریور ماه برگزار شد.

راه یابی دو بازیکن رشته دارت خراسان رضوی به مسابقات جهانی

رئیس انجمن دارت خراسان رضوی گفت: جواد بیات در بخش بزرگسالان و امیر علی رمضانی در بخش جوانان به مسابقات جهانی این رشته ورزشی راه یافته اند. مسابقات جوانان در رومانی و بزرگسالان در انگلیس برگزار خواهد شد.

مسعود قاسمی با بیان اینکه این افراد در سومین دوره مسابقات رده بندی آزاد جهانی دارت که در شیراز برگزار شد مقام نخست را به دست آوردند افزود: مسابقات یاد شده با حضور ۱۸۰ ورزشکار در شیراز برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم منتخب دارت جوانان خراسان رضوی هم در مجموع امتیاز تیمی دختران و پسران در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در شیراز به مقام قهرمانی رسید و تیمهای تهران و اصفهان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

قهرمانی تیم جوانان مشهد در لیگ برتر فوتسال

مسئول کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه تیم فوتسال استعدادهای درخشان مشهد در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب کرد گفت: دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال در شهر ساوه برگزار شد و تیم استعدادهای درخشان مشهد با نتیجه پنج بر یک تیم سوهان محمد سیمای قم را شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

حمید طیبی افزود: مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان در سه گروه و با حضور ۱۷ تیم از تیر ماه امسال آغاز شد. دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود و دیدارهای نهایی خود را در شهر ساوه استان مرکزی برگزار کردند.

برگزاری اردوی تیم ملی ووشوی ساندا در مشهد

دبیر هیات ووشوی مشهد گفت: اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان کشور در رشته ساندا  از سوم شهریور ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مشهد به مدت ۱۰ روز برگزار شد.

غلامعلی محمودی افزود: تیم ملی خود را به منظور حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان که اواخر مهر ماه امسال در چین برگزار می شود آماده می کند.

سفر تیم ملی امید به مشهد

تیم ملی فوتبال امید در سفری یک روزه پیش از اعزام به ازبکستان عصر چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه به منظور زیارت حرم امام رضا (ع) وارد مشهد شد و صبح پنجشنبه این شهر را به مقصد ازبکستان و انجام دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی امید این کشور ترک کرد.

مقام سوم بانوان خراسانی در مسابقات دو و میدانی بانوان کارگر کشور

حمید رضا یوسفی محمد آباد رئیس هیات ورزش کارگری خراسان رضوی گفت: تیم بانوان این استان در مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان کارگر کشور با کسب پنج مدال طلا و یک مدال برنز بعد از تیمهای اردبیل و اصفهان بر سکوی سوم قرار گرفت.

کسب چند عنوان در المپیاد استعدادهای ورزش کشور

تیم فلوربال پسران زیر ۱۶ سال و پسران جودوکار خراسان رضوی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور به مقام قهرمانی دست یافتند.

تیم وزنه‌برداری دختران خراسان رضوی هم در این مسابقات با کسب پنج مدال رنگارنگ به مقام دوم این رقابت‌های سراسری دست یافت.

همچنین پسران شناگر خراسان رضوی در دومین دوره المپیاد شنا که به منظور شناسایی استعدادهای کشور برگزار شد با کسب ۱۱ مدال رنگارنگ بر سکوی سوم این رقابتها ایستادند.

۷۵۰۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.