مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این پروژه ها با هدف خدمات رسانی بیشتر و ارائه  تسهیلات مطلوب به مسافران و زائران اجرا شده اند.
محمدباقر قاسم زاده افزود: پارکینگ طبقاتی، ورزشگاه چندمنظوره، سامانه سیمیلاتور (شبیه ساز دود و حرارت)، استخر ذخیره  آب واحد آتش نشانی و هدایت زمینی فرودگاه مشهد از جمله پروژه های مورد بهره برداری هستند.  
وی ادامه داد: مشهد به عنوان دومین فرودگاه پر ترافیک کشور روزانه محل رفت و آمد ۴۰ هزار مسافر و مراجعه کننده است و به همین خاطر این فرودگاه همواره توسعه محور بوده است.  
مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: ظرف سالهای اخیر با برنامه ریزی مستمر و تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان برای پاسخگویی به نیاز روزافزون مسافران و رشد پروازها، اجرای طرحهای توسعه  در دستور کار قرار داشته اند تا رفاه، آسایش و رضایتمندی مشتریان فرودگاهی در مشهد تامین شود.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌ شود.
۷۵۰۵/۱۸۵۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.