در این اطلاعیه که روز سه شنبه نسخه ای از آن به خبرگزاری ایرنا ارسال شده آمده است: بی تردید شناخت خرافات و آئینهای خرافی یکی از اصول اساسی برای حرمت گذاری به منزلت و شان عزداری حسینی است و باید جریانهای انحرافی استفاده کننده از قمه زنی و استفاده از آلات و ادوات نامتعارف موسیقی و تصاویر خرافی و رفتارهای موهن را از بین برد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به لزوم نظم و عبور و مرور ترافیکی و توجه به اصول ایمنی و مراقبتی باید از هرگونه رفتاری که منجر به بی نظمی و مزاحمت برای شهروندان شده و یا حوادثی را در پی داشته باشد آگاهانه پیشگیری و خودداری کرد.  
طبق این اطلاعیه، فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اهتمام جدی و استفاده از حداکثر توان خود به پشتوانه همکاری زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی و مردم ولایی و انقلابی این استان برقراری نظم و امنیت و خدمت به شهروندان را بردوش گرفته تا شاهد شور و شکوه این عزاداریهای میلیونی در محرم و صفر امسال باشیم.  
در این اطلاعیه از شهروندان، مسئولان هیاتها و تکایا خواسته شده ضمن همکاری بیش از پیش با پلیس خراسان رضوی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.  
۷۵۰۵/۱۹۲۲
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.