غلامعلی صادقی روز سه شنبه در مراسم تکریم رئیس کل سابق و معارفه خود به عنوان رئیس کل جدید دادگستری خراسان رضوی افزود: اگر رونق اقتصادی و فعالیت‌های اقتصادی در استان تقویت شود و شکل گیرد ورودی پرونده های مختلف به دستگاه قضا کاهش می یابد.
وی اضافه کرد: تا امروز مجموعه دستگاه قضا در این خصوص با مجموعه های ذیربط تعامل و همراهی کرده اند و در ادامه مسیر نیز از برنامه های اقتصادی استاندار که مورد رضایت مقام معظم رهبری نیز هست حمایت خواهیم کرد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: حمایتهای  پدرانه امام جمعه مشهد نیز می تواند برای ادامه راه دلگرم کننده باشد.
صادقی ضمن تشکر از تلاش‌های حجت الاسلام مظفری طی پنج سال فعالیت در مجموعه قضائی استان خراسان رضوی افزود: دستگاه قضایی امروز با پنج سال قبل از جنبه های مختلف نظیر منابع انسانی، فضای اداری، جایگاه و ساز و کار متفاوت شده است.
وی اضافه کرد: راه کنونی را ادامه می دهیم اما حرکت در مسیری که تا کنون بوده ایم به تنهایی کفایت نمی کند و باید اقدامات موثرتری انجام دهیم و در این مسیر به همیاری و همکاری همه صاحبان اندیشه، علما و ائمه جمعه نیاز داریم.
او ادامه داد: به آینده خوشبین هستم و اعتقاد دارم که با همفکری می توان ورودی پرونده ها را کاهش داد و به سراغ پرونده ها و مجرمان اصلی که امنیت و اقتصاد را به شکلی نشانه گرفته اند خواهیم رفت.

در این مراسم با حکم رئیس قوه قضاییه "غلامعلی صادقی" که پیش از این دادستان عمومی و انقلاب مشهد بود به عنوان رئیس کل دادگستری خراسان رضوی منصوب شد.
حجت الاسلام علی مظفری که پیش از این ریاست کل دادگستری خراسان رضوی را بر عهده داشت نیز ۲۷ مرداد ماه امسال به‌ عنوان رئیس‌کل دادگستری استان قم منصوب شد.
۷۵۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.