ناصر چیتگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت طرح مهم نیمه تمام در بخش های عمرانی شامل اجرای آسفالت، پیاده رو سازی، بازسازی ابنیه فنی و زیرسازی معابر و احداث کتابخانه روستاهای دلویی، خیبری، خانیک، روشناوند و باغ آسیای گناباد و زین آباد و جزین شهرستان بجستان توجه بیشتر مسئولان ذیربط را می طلبد.

وی اضافه کرد: امسال ۴۱ فقره تسهیلات بازسازی در مجموع به مبلغ پنج میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال به واحدهای مسکونی آسیب دیده از بارندگی شدید و سیلاب ناشی از آن در شهرستان های گناباد و بجستان پرداخت شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد و بجستان گفت: امسال همچنین ۳۳۲ فقره تسهیلات مسکن روستایی با کارمزد پنج درصد به ارزش ۱۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۳۹۷ و در قالب تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی به متقاضیان در روستاهای دارای بیش از  ۲۰ خانوار شهرستان های گناباد و بجستان اعطا شد.

چیتگر افزود: از محل منابع ملی و اعتبارات سال گذشته و با تامین قیر رایگان طی همین مدت ۱۳ طرح عمرانی در روستاهای گناباد و چهار طرح در مناطق روستایی شهرستان بجستان با صرف هزینه  ۸۸ میلیارد ریال به اجرا درآمد و یک طرح احیای بافت با ارزش در روستای جزین این شهرستان هم با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

شهرستان های گناباد و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.