به گزارش ایرنا حامد قربانی روز شنبه در نخستین روز از هفته دولت و در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای بهشت قاسم گناباد افزود: برای اجرای این طرح ها که در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی و مخابراتی به بهره برداری می رسد  ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی دولت عملیات اجرایی هیچ طرح جدیدی طی هفته دولت در گناباد آغاز نمی شود و اولویت با اتمام و به سرانجام رسیده شدن طرح های نیمه تمام در بخش های اقتصادی، تولیدی، مخابراتی، فرهنگی و اجتماعی است.

فرماندار گناباد گفت: هفته دولت متعلق به هیچ دولتی نیست بلکه به نظام جمهوری اسلامی تعلق دارد و باید از فرصت مغتنم این هفته برای بیان خدمات مسئولان بخش های اجرایی و عملکرد بیش از ۴۰ ساله نظام  به مردم حداکثر بهره را گرفت و رسانه های ارتباط جمعی باید بیشتر به نقش مهم خود در اطلاع رسانی و تبیین این مهم برای یکایک افراد جامعه عمل کنند.

قربانی افزود: در شرایطی که دشمنان و عوامل آنها به شیوه های مختلف به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی هستند باید با انعکاس خدمات مسئولان و نظام در جامعه نشاط و امید اجتماعی افزایش یابد و مردم دلگرم شوند.

فرماندار، مسئولان دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی گناباد در نخستین روز از هفته دولت با غبارروبی و عطرافشانی مزار گلزار شهدای بهشت قاسم گناباد با مقام شامخ شهیدان تجدید بیعت کردند.

عیادت از دو مادر شهید و جانباز دوران دفاع مقدس بستری در بیمارستان علامه بهلول گنابادی از دیگر برنامه های نخستین روز  هفته دولت در گناباد بود.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.