مسلم ساقی روز چهار شنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در کاشمر افزود: دولت تدبیر و امید در هفته دولت نیز مظلوم واقع شده است و آنگونه که باید اقدامات انجام شده آن اطلاع رسانی نمی ‎شود.

وی با قدردانی از مسئولانی که اقدامات و پروژه ‎های قابل افتتاح هفته دولت را در موعد مقرر به فرمانداری اعلام کرده ‎اند اظهار داشت: در حال حاضر شرایط کشور و منطقه بسیار خاص است اما برخی به صورت عادی با مباحث حوزه کاری و خدماتی خود برخورد می‎ کنند حال آنکه اکنون در جنگ اقتصادی، فرهنگی و جنگ نرم افزاری قرار داریم.

فرماندار کاشمر گفت: هرچند از یک سو نشانه‎ هایی از رشد اقتصادی در کشور دیده می‌ شود ولی از سوی دیگر دولت با محدودیت‌ هایی مواجه است لذا باید  واقعیت ها به مردم گفته شود.

وی افزود: در شرایط فعلی ایجاد نشاط و امید در جامعه ضروری است اما پمپاژ اخبار منفی در کشور از سوی برخی انجام می شود، باید بپذیریم اگر دولت آسیب ببیند نظام نیز آسیب خواهد دید. 

ساقی اظهار داشت: دولت برآمده از اراده مردم است و حکم رئیس جمهوری توسط رهبری تنفیذ می شود لذا تخریب دولت ظلم بزرگی به نظام است.

وی گفت: اعلام دستاوردهای دولت نگاه جریانی نیست  و هر میزان مستحکم ترشود در جوامع بین المللی می توان بهتر عمل کرد لذا در هفته دولت همه مسئولان با تمام ظرفیت و توان باید حضور یابند.

فرماندار کاشمر افزود: امسال با فعال شدن کمیته ارزیابی، عملکرد دستگاهها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در زمینه هایی که قصور و کوتاهی دیده شود مدیران باید پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر استفاده از روش های نو در اطلاع رسانی اظهار داشت: در مراسم افتتاح پروژه ‎ها مردم نباید اذیت شوند، بلکه مدیران باید در ساعت مقرر در مراسم‎ حضور داشته و برنامه ‏ها دقیق و به موقع انجام شود. 

ساقی به اقدامات انجام شده در حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه روستایی تحول عظیمی را در اشتغالزایی و عمران روستایی انجام داده که این توفیقات اطلاع رسانی نشده است لذا باید با روش های نو و مبتکرانه اطلاع رسانی شود.

وی افزود: برنامه ‎های هفته دولت  باید مردم محور باشد و سمن ها، تشکل ها و احزاب در برنامه های این هفته حضور فعال داشته باشند تا این ایام نمادی از وحدت مردم، دولت و نظام باشد.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

۷۴۹۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.