علی رستمی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روز خبرنگار با بیان اینکه مدیران باید تحمل نقد خبرنگاران را  داشته باشند افزود: تلاش می کنیم علاوه بر حفظ شان و جایگاه خبرنگاران، شهرستان تربت حیدریه را از مظلومیت رسانه ای خارج کنیم.

وی با مهم و حساس دانستن حرفه خبرنگاری گفت: به لحاظ کمی تعداد خبرنگاران این شهرستان متناسب با وسعت و ظرفیت منطقه نیست ولی تلاش های این قشر با تمام کمبودها در عرصه اطلاع رسانی ستودنی و قابل قدردانی است.

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه روز خبرنگار روز پاسداشت و رعایت حرمت قلم و اندیشه است افزود: بر این اساس نه تنها دراین روز بلکه در همه ایام سال مدیران باید فعالان این حوزه را تکریم و حرمت آنان را نگاه دارند.

رستمی با قدردانی از تلاش خبرنگاران این شهرستان در امر اطلاع رسانی افزود: این قشر زحمتکش که هزینه های زیادی را در راه اطلاع رسانی متحمل می شوند هیچ حاشیه ای ندارند و همگام با مسئولان و مردم در راه توسعه و پیشرفت کشور گام بر می دارند.

وی بر لزوم همکاری بیش از پیش مدیران با خبرنگاران تاکید کرد و گفت: خبرنگاران یک فرصت طلایی برای سازمانها و نهادها هستند چراکه به واسطه اطلاع رسانی این قشر بسیاری از معضلات و چالش‌های منطقه آشکار می‌شود و مدیر می‌تواند با کمترین هزینه در راستای رفع معضلات گام بردارد.

فرماندار تربت حیدریه گفت: مسئولان دستگاههای اجرایی باید در انتقال اطلاعات و داده ها به خبرنگاران زمان بیشتری را صرف کنند و خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی باید فضا مجازی را مدیریت کنند و با داشتن تعامل با مسئولان، از انتشار اخبار ناموثق جلوگیری کنند.

رستمی با بیان اینکه برخی مسئولان انتقاد را به معنای تخریب می دانند افزود: این در حالی است که نقد درست و انتقاد پذیری از مهمترین ابزارهای پیشرفت و توسعه هر جامعه ای است و باید فرهنگ انتقاد پذیری در سازمان ها نهادینه شود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۷۰۷۹/ ۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.