سرهنگ عباس نظافتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران ایستگاه بازرسی درونه حین کنترل خودروهای عبوری جاده طبس به بردسکن به یکی از مسافران اتوبوس مسافربری مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از کنترل مدارک این فرد در بازرسی دقیق از وسایل همراهش مقدار ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در کیف مسافرتی وی جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی بردسکن با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد گفت: فرد قاچاقچی در تلاش بود تا این میزان مواد افیونی را از طریق این جاده به مشهد حمل کند که با تیزبینی و هوشیاری ماموران  دستگیر شد.

نظافتی همچنین از دستگیری سارقان حرفه ای در شهرستان بردسکن نیز خبر داد و  گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت خُرد از این شهر، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی به صورت  ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

نظافتی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری مرکزی بردسکن با بررسی شیوه های وقوع سرقت به یک سارق سابقه‌دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس به شش فقره سرقت  از جمله سرقت دو راس گوسفند، یک دستگاه دوچرخه، پنج میلیون ریال وجه نقد و مقادیری ابزار آلات تعمیرگاهی و فروش مقداز زیادی از اموال با همکاری دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

او اضافه کرد: مقادیر زیادی اموال سرقتی نیز از مخفیگاه این فرد ضبط و با پیگیری های انجام شده دو همدست سارق و یک نفر مالخر در یک عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

شهرستان بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

۷۴۹۷/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.