استانداری خراسان رضوی یکشنبه شب به نقل از استاندار این استان در دیدار با اعضای کارگروه تدوین سند فرهنگی و دینی مشهد الرضا(ع) با اعلام این خبر  افزود: طرح "نجات" با هدف تبدیل مشهد به شهری بدون معتاد و فارغ از اعتیاد با همت استانداری خراسان رضوی و ستاد مبارزه با مواد مخدر این استان و سایر دستگاه های مرتبط در حاشیه این شهر تهیه و تدوین شده است.

علیرضا رزم حسینی ادامه داد: فرهنگ و اقتصاد از هم جدا نیستند از این رو انتظار می رود علمای دین در مسیر گسترش فرهنگ اقتصادی گام بردارند.
استاندار خراسان رضوی با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: در سند هویت دینی و فرهنگی شهر مشهد اهدافی تعیین شده است که باید در مسیر تحقق آن ها گام برداشته شود اما باید توجه داشت که در حال حاضر سرعت آسیب های اجتماعی بیشتر از اقدامات ما در این حوزه است.
رزم حسینی افزود: برای اجرایی شدن این سند، باید به سمت مردم برویم تا شاید با ایجاد علاقه مندی در بین یکایک افراد جامعه کار جلو برود.
وی ادامه داد: قبل از آن که این سند در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود باید بر روی آن اجماع صورت گیرد از این رو پیشنهاد می کنم از ظرفیت دانشگاه ها برای بررسی مجدد و تکمیل طرح استفاده شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: برای اینکه بتوانیم این استان را با خردورزی بیشتر اداره کنیم دانشگاه ها را در تدوین طرح های اجرایی مشارکت داده ایم از این رو برای تکمیل سند هویتی شهر مشهد نیز باید نظر گروه های مرجع استانی مدنظر قرار گیرد.
رزم حسینی با بیان اینکه برای ایجاد یک طرح جامع باید به همه آسیب ها نگاه شود افزود: ما از این طرح استقبال و حمایت می کنیم اما برای دستیابی به موفقیت باید آن را در معرض نقد گذاشت و برای آن هوادار جذب کرد.
۸۰۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.