فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری سارقان یک مرکز دولتی قبل از اطلاع مسئولان این مرکز از وقوع سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا از سبزوار، سرهنگ "حسین بیات مختاری " در تشریح این خبر، اظهار داشت: همکاران بیدار و تیزبین اینجانب در گشت انتظامی کلانتری 14 توحید شهر سبزوار ،‌ حوالی ساعت 2 بامداد شب گذشته، به راکب موتورسیکلتی در یکی از خیابان های اصلی توحید شهر  مظنون و وی را بطور نامحسوس تحت نظر قرار دادند . 

فرمانده انتظامی سبزوار افزود : پس از گذشت چند دقیقه از تحت نظر گرفتن فرد مظنون،‌ ماموران مشاهده کردند،‌ راکب موتورسیکلت کنار یکدستگاه یخچال که دور میدان خواجه نظام الملک گذاشته بود،‌توقف کرده که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ، وی را دستگیر و به همراه یخچال به کلانتری 14 توحید شهر دلالت دادند .

سرهنگ بیات مختاری گفت: متهم که فردی دارای چندین فقره سابقه سرقت بود،‌ راهی جز اعتراف نداشت و  در اظهارات خود به پلیس گفت : به همراه دو نفر از همدستانش که آنها نیز سابقه دار هستند از این مرکز دولتی اقدام به سرقت کرده اند . 

این مقام انتظامی تصریح کرد : در کمتر از نیم ساعت ماموران کلانتری 14 توحید شهر ، دو نفر سارق همدست وی  که یکدستگاه رایانه را از این مرکز به سرقت برده بودند در یک عملیات پلیسی دستگیر و بهمراه اموال سرقت شده  به کلانتری انتقال دادند . 

وی اظهار داشت : ابتدای وقت اداری امروز نیز رئیس کلانتری 14 توحید شهر به این مرکز  دولتی مراجعه و قبل از ورود  مسئول و کارکنان آن  به محل کار به  آنها اطلاع داده شد که شب گذشته مرکز مورد سرقت واقع شده و. اموال مکشوفه تحویل مسئول مربوطه گردید . 

سرهنگ بیات مختاری در خاتمه گفت : متهمین با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و  ،‌تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری 14 توحید شهر سبزوار برای کشف دیگر سرقت های احتمالی انجام شده توسط آنها ، با دستور مقام قضایی ادامه دارد 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.