مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی روز سه شنبه در نشستی خبری در مشهد با بیان این مطلب گفت: هم اینک مانده میزان سپرده های بانک مسکن در این استان ۳۷ هزار میلیارد ریال و مانده تسهیلات پرداختی نیز ۸۰ هزار میلیارد ریال است.

حسن خطیب زاده افزود: یکی از مهمترین تسهیلات بانک، پرداخت وام برای بافت فرسوده است که مبلغ آن  ۵۰۰میلیون ریال با نرخ ۹ درصد است و میزان این تسهیلات به صورت ساخت توسط سازنده دارای صلاحیت حرفه ای و استفاده از فناوریهای نوین تا سقف یک میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: هم اینک سقف پرداخت تسهیلات در صندوق یکم در شهر مشهد به صورت انفرادی ۶۰۰ میلیون ریال و به صورت زوجین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است و امکان دریافت تسهیلات جعاله تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال هم وجود دارد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی گفت: سیاست بانک مسکن و دولت طی سال های گذشته حمایت از ساخت واحدهای مسکونی توسط سازندگان حرفه ای بخش مسکن و ساختمان بوده و در راستای رونق بخشی به بخش مسکن و حمایت از انبوه سازان دارای صلاحیت حرفه ای این بانک امکان پرداخت تسهیلات یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی را مشروط به استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری نوین جهت احداث هر واحد مهیا کرده است.

خطیب زاده افزود: در تسهیلات فوری نیز تا پایان شهریور ماه امسال در صورت استفاده از سقف تسهیلات خریداران گواهی حق تقدم در مشهد، ۵۰۰میلیون ریال بابت تسهیلات فردی به همراه ۱۰۰میلیون ریال تسهیلات بدون سپرده و بابت تسهیلات زوجین ۸۰۰ میلیون ریال به همراه دویست میلیون ریال تسهیلات بدون سپرده به انضمام ۲۰۰ میلیون ریال جعاله به افراد پرداخت می شود.

وی ادامه داد: تسهیلات برای خرید یک واحد مسکونی در حالت انفرادی ۸۰۰ میلیون ریال و در حالت زوجین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

او اضافه کرد: یکی از سپرده های منحصر به فرد در بانک مسکن سپرده ممتاز است که مزایای این حساب دریافت سود به اضافه اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن است.

۸۰۰۵/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.