حمید فولادی روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: پردیس سینمایی اطلس یکی از مدرن ترین پردیس های سینمایی کشور است.

وی اظهار داشت: کل پروژه مجتمع تجاری اطلس ۱۲۰ هزار مترمربع وسعت دارد و در کنار یکی از کریدورهای مهم ارتباطی شهر مشهد با عنوان بلوار نماز قرار گرفته است.

وی گفت: توقفگاه خودرو مجتمع تجاری اطلس در چهار طبقه ظرفیت توقف هزار و ۳۰۰ خودرو را دارد و حضور بهترین برندهای تجاری، ۱۴ تا ۲۰ مجموعه غذایی از دیگر ویژگی های مجتمع تجاری اطلس است.

فولادی افزود: این پردیس ۱۴ سالن با بیش از یک هزار صندلی دارد که یک سالن برای نمایش فیلم های هفت بعدی، یک سالن کودک و سه سالن وی.آی.پی است که در آن به جز نمایش فیلم از تماشاگران پذیرایی نیز می شود و در مجموع سالن های سینما همه ذائقه ها را پوشش می دهد.

وی اظهار داشت: این پردیس در جشنواره فیلم فجر سال گذشته یکی از پرفروش ترین سینماهای کشور بود و تمام مراسم افتتاحیه فیلم ها را با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار کرد و نشست های نقد و بررسی فیلم را نیز برپا نمود.

وی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایش ۴۰ فیلم برگزیده کشور در پردیس سینمایی اطلس آغاز شده است و هنوز ادامه دارد.

هم اکنون ۴۴ سالن سینما در مشهد و ۱۰ سالن سینما در دیگر شهرهای این استان فعالیت دارند. 

سینماهای مشهد شامل هویزه، سیمرغ، گلشن، ویلاژتوریست، اطلس، آفریقا، پیروزی و قدس است.

۷۴۸۹/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.