دبیر جشنواره رسانه های ورزشی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره در سه بخش مکتوب، عکس و دیداری و شنیداری برگزار می شود و همه خبرنگاران در استان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

حسین نخعی شریف با بیان اینکه اولویت با آثار منتشر شده در رسانه های بومی استان است افزود: در هر بخش یک عنوان برگزیده با جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و یک عنوان تقدیر با جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی و لوح تقدیر در نظر گرفته شده است. 

وی اظهار داشت: بخش عکس هم در دو بخش عکس خبری و مستند تک عکس و مجموعه عکس است و بخش دیداری و شنیداری هم شامل گزارش های تصویری و رادیویی به صورت خبری یا مستند می باشد و  گزارش های تصویری می تواند به صورت خبری یا مستند و منتشر شده در یک رسانه باشد.

وی گفت: بخش نوشتاری هم مصاحبه، گزارش، یادداشت و تیتر را شامل می شود و هر متقاضی می تواند در ۲ بخش و در هر بخش با ۲ اثر شرکت کند.

نخعی شریف افزود: در بخش مصاحبه نیز منظور از گفت و گو شکل گیری فرآیند پرسش و پاسخ توسط مصاحبه کننده و مصاحبه شونده است.

وی اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید در بخش نوشتاری، نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس و رسانه منتشر کننده، تاریخ انتشار و بخش مورد درخواست برای مسابقه را همراه با یک قطعه عکس و فایل پی.دی.اف برای رسانه های مکتوب یا لینک مطلب برای رسانه های آنلاین و در بخش عکس در قالب یک فایل فشرده به آدرس ایمیل Isjakhorasan@gmail.com ارسال کنند و گزارش های تصویری و رادیویی را با فرمت mp۴ در قالب یک دی.وی.دی به دبیرخانه بفرستند.

وی با بیان اینکه آثار منتشر شده از اول فروردین ماه پارسال تا ۳۱ شهریور ماه امسال مورد قبول خواهد بود گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مهر ماه است و مراسم معرفی برگزیدگان در آبان ماه برگزار خواهد شد.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.