علی رستمی روز شنبه و در حاشیه بازدید از رقابت های لیگ فوتبال تربت حیدریه با بیان این مطلب افزود: ورزش به طور قطع راهکاری برای نشاط افزایی و امید بخشی در جامعه است و حضور نوجوانان و جوانان به همراه خانواده ها در میدان های ورزشی، راهکار موثری در کنترل آسیب های اجتماعی به شمار می رود و خوشحالم که امروز شاهد اجتماع بزرگ خانواده های تربتی در کنار فرزندانشان و در این مجموعه ورزشی هستم.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز در این بازدید با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در حوزه ورزش پایه گفت: بدون شک توجه به ورزش پایه زمینه ساز رشد پایدار خواهد بود و مربیانی که در این رده ها مشغول فعالیت هستند نقش پررنگی در ساختن بنیادین آینده ورزش و رشته خود دارند.
سیدحمید رضا امینی اهمیت توجه به مساله اخلاق را یک ضرورت برای همه ورزشکاران دانست و افزود: مربیان ورزشی به ویژه در رده های سنی پایه باید نسبت به مساله اخلاق و منش پهلوانی ورزشکاران دقت نظر خاصی به خرج دهند و زمینه را برای حاکمیت اخلاق بر فضاهای ورزشی فراهم سازند.
رقابت های لیگ فوتبال رده های پایه شهرستان تربت حیدریه از پنجشنبه هفته گذشته با حضور ۲۳ تیم در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان در ورزشگاه آزادی این شهر آغاز شد و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

شهرستان تربت حیدریه با ۲۲۵ هزار جمعیت در ۱۵۵ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۷۰۷۹/۶۱۲۱/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.