شهردار ریوش گفت: باتوجه به اینکه تاکنون با اصلاح طرح تفصیلی موافقت نشده 90 درصد واحدهای مسکونی شهر ریوش فاقد سند هستند.

رضا کاردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، عنوان کرد: هرچند شهر ریوش در بین دو شهرستان کاشمر و نیشابور قرار دارد و جاده اصلی از داخل شهر تردد می‌کند به دلیل نبود کمربندی خودروهای سنگین از داخل شهر عبور می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برای رفع این مشکل تاکنون نتوانسته‌ایم کمک قابل توحهی از راه و شهرسازی بگیریم، در صورتی که ورودی و خروجی شهر در داخل حریم است.

شهردار ریوش بیان کرد: به رغم اینکه طرح جامع تفصیلی شهر ریوش در سال 92 ابلاغ شده و در آن طرح از 200 هکتار محدوده شهر 12.4 هکتار آن جزء بافت‌های فرسوده قرار دارد ولی در بازآفرینی شهری هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه املاک شهر ریوش فاقد سند شش‌دانگ بوده و اکثر آن‌ها به صورت قولنامه‌ای هستند، اظهار کرد: به دلیل نداشتن سند پرونده در کمیسیون ماده 5 متوقف می‌شود و این موجب بروز معضلات عدیده‌ای برای ما شده است.

کاردانی اظهار کرد: به دلیل نداشتن سند برای تغییر کاربری، ورود به محدوده و حتی شبکه معابر نمی‌توانیم جواب متقاضیان را بدهیم.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه تاکنون با اصلاح طرح تفصیلی موافقت نشده 90 درصد واحدهای مسکونی شهر ریوش فاقد سند هستند. به رغم اینکه درخواست اصلاح طرح تفصیلی داده شده اما اعلام شده فعلا مقدور نیست در صورتی که اگر این کار صورت گیرد بخش بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.