مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: دریافت کارمزد توسط عاملان فروش شارژ من‌کارت غیرقانونی است. در صورتی که شهروندان با عاملان فروش شارژ من‌کارت که کارمزد دریافت می‌کنند، برخورد کردند با شماره 137 تماس بگیرند. 
محمدجواد رجائیان در گفت‌و‌گو با ایسنا- منطقه خراسان، در این خصوص اظهارکرد: دریافت کارمزد برای شارژ من‌کارت از ابتدا فقط برای باجه‌های شارژ من‌کارت شهرداری تصویب شد و هیچ عامل فروش دیگری حق گرفتن کارمزد از شهروندان را نداشت. 
وی ادامه داد: پس از تصویب شورای شهر این کارمزد از باجه‎های شهرداری نیز حذف شد.
مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد بیان کرد: در صورتی که شهروندان با عاملان فروش شارژ من‌کارت که کارمزد دریافت می‌کنند، برخورد کردند با شماره 137 تماس بگیرند. 
رجائیان با اشاره اینکه «نیروهای نظارتی ما با خاطیان برخورد خواهند کرد»، افزود: باتوجه به اینکه چقدر تخلف متخلفین محرز شود، به دستگاه‌های نظارتی شهرداری معرفی شده و مجازات برای این افراد تعیین می‌شود. 
وی تاکید کرد: دریافت کارمزد توسط عاملان فروش شارژ من‌کارت غیرقانونی است. شهروندان اگر با باجه‌ای که خلاف قانون عمل می‌کند، مواجه شدند با شماره‌ 61291513 یا 137 تماس گرفته و باجه خاطی را به ما معرفی کنند، ما این شکایات را پیگیری می‌کنیم.
براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد از تاریخ 23 فروردین‌ماه سال جاری، تنها در باجه‌های شهرداری مبلغ 200 تومان بابت کارمزد شارژ من کارت از شهروندان گرفته می‌شد که براساس مصوبه ماه پیش شورای شهر این کارمزد از باجه‌های شهرداری نیز حذف گردید. هیچ کدام از باجه‌ها، مراکز فروش شارژ من‌کارت و سوپرمارکت‌ها حق گرفتن کارمزد از شارژ من کارت را ندارند. گزارش‌های مردمی که به ایسنا رسیده است نشان می‌دهد، هنوز برخی از مراکز فروش شارژ من‌کارت برای شارژ از شهروندان کارمزد دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.